Yhdistyksen toiminnasta

Yhdistyksen toiminta

Yhdistyksen toiminnan isoin ponnistus on tällä hetkellä siirtolapuutarhan rakennuttaminen. Tästä huolimatta pyrimme järjestämään jäsenillemme myös muuta toimintaa aiheeseen liittyen.

Yleisemmin yhdistyksemme tarkoituksena on edistää ja kehittää puutarhaviljelyä vapaa-ajan harrastuksena jäsentemme keskuudessa sekä kotipaikkakunnallamme. Yhdistyksemme säännöistä voit lukea tarkemman kuvauksen toiminta-ajatuksestamme.

Yhdistykseen liittyminen ja jäsentietojen muutokset ilmoitetaan yhdistykselle jäsenlomakkeella. Yhdistyksen jäsenten käytössä on yhteinen pilvikansio Google Drivellä, josta löytyvät kootusti yhdistyksen kokousten pöytäkirjat ja muut tärkeät dokumentit.

Yhdistyksen kokoukset

Siirtolapuutarhan perustamiseen ja rakennuttamiseen liittyvä suunnittelu ja lukuisat päätökset tarkoittavat tiheämpää kokoustahtia kuin vakiintuneemmassa yhdistyksessä keskimäärin. Pidämme kokouksia sekä etäyhteyden välityksellä, että naamatusten.

yhdistyksen hallitus

Jäsenten yhdessä sopimat ja päättämät asiat pistää hoitumaan jäsenistön keskuudestaan valitsema hallitus. Hallitukseen kuuluvat meneillään olevalla toimikaudella Raimo Äijälä (puheenjohtaja), Minna Vastimo, Sami Sankilampi, Aila Jääski ja Tero Manninen.